januari 12, 2009

Kylskåpet




6 kommentarer:

  1. Åh jag älskar saker på kylskåpet...spännande att titta på andras det är ju ofta personliga saker! Ditt var superhärligt!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni har det. Edith ska dansa lördagar 16:00.

    SvaraRadera
  3. Hej!!! Känner att jag bara måste "svara" dig på en gång...först och främst-tack för dina fina ord, det kändes ska jag säga! Sen....din blogg....känner igen mig i så mycket i det du skriver. Hit kommer jag snart igen!

    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Välkommen Hanna! Vad roligt...
    Kram Julia

    SvaraRadera
  5. Hallå kollat lite nu ska jag titta på de nya bilderna.
    Pusselipuss <3 Tina

    SvaraRadera
  6. Jag fnissade till när jag såg att vi har samma vykort uppsatt. Det med stolarna! Tyckte det var så kul att se vad du hade på ditt kylskåp så jag bestämde mig för att visa lite av vad jag har på mitt :)

    SvaraRadera

Det går bra att kommentera även om du inte har en egen blogg. Välj alternativet Anonymt under kommentarsrutan här nedan.
Sen är det bara att skriva din kommentar och publicera den.

Jag blir så himla glad :)