juni 17, 2012

Stök och festival

Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled



Skolavslutning och Hultfredsfestival på samma dag. Sigrid och jag såg flera bra band. The Cure spelade till 03.30 och sedan körde vi hem. Det var magiskt. Jag var själv i Sigrids ålder när jag började lyssna på dem. 

Hemma stökar vi som aldrig förr. Jag önskar det var mer ordning på mig. Saker på fel plats överallt. Och jag rensar. Igen... Säljer en massa saker på loppis, instagram och här hemma. 

Samlargenen kommer helt klart från mormor och hennes systrar. Inte mycket att göra åt. 
Jag kan liksom inte låta bli. :) 

Nu jobb i tre dagar. Sedan sommarlov! 


9 kommentarer:

  1. Ville bara säga att av alla bloggar jag läser är det din som jag aldrig tröttnar på! Älskar att läsa dina fina ord och se de fina bilderna. All lycka till dig för det är du värd!
    // Sonja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rara du! Jag blir så glad för dina rader. Tusen tack! Och klapp på din kind.

      Radera
  2. vad himla fint! the cure med sin dotter...skulle garna se dom spela.
    nar jag var tonaring i uppsala dromde jag ofta om att aka pa hultfredsfestivalen. men det blev aldrig sa...vem vet, det ar aldrig forsent?!
    planerar ni nagon bloggtraff i sommar?

    stora kramar till dig

    SvaraRadera
  3. the cure med sin datter er da helt fantastisk.:)
    elsker dine billeder som altid!

    SvaraRadera
  4. Du är världens bästa förälder! Kram

    SvaraRadera
  5. och jag har verkligen tänkt mycket på det sen instagrambilderna, att det är så fint att ni åker dit tillsammans. Det är väldigt få förunnat att göra så tillsammans med sin mamma eller dotter, och alldeles vackert.

    SvaraRadera
  6. hej fina du
    när man instagrammat och sånt har det blivit svårt att hålla kvar kollen på bloggarna. det har hänt så mycket i mitt liv med så jag har inte hunnit läsa. här är min nya i alla fall. hoppas det gått bra med lägenheten och det där och tack för cyberkramen
    puss från raquel

    SvaraRadera
  7. Din blogg är något utav det finaste jag läst på väldigt väldigt länge. Jag vet inte vad det är som ibland tycks tynga dig men ju mer jag läser ju mer köänner jag igen mig. Jag är inte mamma till tre flickor. Tvärtom är jag istället ett av tre barn till en mamma, och en pappa. Men det är de där sakerna i bröstet som du skriver om som får min klump att vända sig. Jag vill gråta lite. Samtidigt så blir jag glad av dina bilder, ljuset, glädjen, loppisfynden och dina barn.
    Du verkar vara precis en sådan mamma som tre flickor behöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kajsa,
      Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Tack för dina rader. Jag blir rörd av dina ord. Du verkar vara en väldigt fin person. Var rädd om dig. Kram

      Radera

Det går bra att kommentera även om du inte har en egen blogg. Välj alternativet Anonymt under kommentarsrutan här nedan.
Sen är det bara att skriva din kommentar och publicera den.

Jag blir så himla glad :)