maj 25, 2009


Vi är en brokig skara. här hemma.
Hej, det här är Ulla-Karin säger Maja när jag öppnar dörren till hennes rum för att hjälpa till med kvällsbestyren. Och där sitter hon med klänningen som en turban runt huvudet och hela ansiktet lyser av lycka. Hej du, säger jag.

Elsa jagade jag hela kvällen för att få in henne i duschen. hon ser nämligen ut som en lerhög efter en dag på dagis. till slut lyckades jag. :)

Sigrid hon. ja. hon vill göra så sablar mycket. hela tiden. Ridadansasjungavaramedkompisarpysslaklippanyfrisyr
syenkjolochhelsthamascaraiskolanvarjedag. så är det.

Mina flickor är underbara.

7 kommentarer:

  1. ja, det är dom verkligen. finfina flickor och en underbar mamma! Känner igen märtha i sigrid, finns ingen hejd på allt man vill göra och ha!
    puss på dig min fina vän!♥

    SvaraRadera
  2. Härlig familj du har :)

    SvaraRadera
  3. Brokiga skaror är den bästa sortens. Kram

    SvaraRadera
  4. Jaaaaaaaaa, det är ni alla fyra!

    SvaraRadera
  5. underbara och så finns de hos dig. vilken lycka.

    SvaraRadera
  6. så fint allt orden bilderna allt:)

    SvaraRadera
  7. tack, tack, tack. Jag blir så glad av era rader. Kram

    SvaraRadera

Det går bra att kommentera även om du inte har en egen blogg. Välj alternativet Anonymt under kommentarsrutan här nedan.
Sen är det bara att skriva din kommentar och publicera den.

Jag blir så himla glad :)